This project has moved and is read-only. For the latest updates, please go here.

Discussions under Translation - German

Remote MSI Manager

first post: Belloci wrote: Hallo zusammen, seit einiger Zeit funktioniert der Remote MSI Mana...

Deploy some Exe's - Programme verteilen (Exe)

first post: Belloci wrote: Hi together, I would like to publish some small programms e.g. Pr...

latest post: Belloci wrote: Hi Winfried, also ich glaube dann können wir diesen Thread hier sc...

answered by: WinfriedSonntag wrote: So etwas ähnliches dachte ich mir schon fast. Gibt es denn sog. Sil...

Updatefehler Code 800B0109

first post: pfeifera wrote: Hello everyone, since February this year we use WPP to install som...

latest post: WinfriedSonntag wrote: Na wunderbar, Hauptsache es funktioniert jetzt. ;) Normalerweise i...

Translation Enhancement

first post: DCourtel wrote: Take part in the translation of WPP. Translate parts of the softwa...

latest post: DCourtel wrote: Send me an email at package.publisher@free.fr with faulty string an...

answered by: DCourtel wrote: Take part in the translation of WPP. Translate parts of the softwa...

Java Update mit deinstallation der alten Version

first post: MFriedlein wrote: Hallo zusammen, wir benutzen WSUS Package Publisher vor allem zum ...

latest post: GMBU wrote: **MFriedlein wrote:** > Hallo zusammen, > > wir benutzen WSUS Pack...

Fehler bei den Regeln

first post: GMBU wrote: Ok, also es geht um die erste Seite mit den Regeln wenn man ein eig...

latest post: GMBU wrote: Ich sag doch - ich nix OneDrive, nix Filehoster :-). Ich muss mal ...

Fehler - Errors - Verbesserungsvorschläge

first post: solution719 wrote: Hier muss es nicht "Verzeichnis" heissen, sondern "Dateipfad": Thi...

latest post: NorbertFe wrote: Danke. Einiges davon wird in der nächsten Version gefixt.

New Member !

first post: DCourtel wrote: Hi all, Вячеслав Шарманов (V. Sharmanov) is now a member of our tea...

latest post: DCourtel wrote: > do you know about the other translations? Portugues - Brasileiro?...

answered by: DCourtel wrote: Hi all, Вячеслав Шарманов (V. Sharmanov) is now a member of our tea...

New Member !

first post: DCourtel wrote: Hi all, Carlos PANIAGO is now a member of our team. He help us into...

latest post: WinfriedSonntag wrote: **DCourtel wrote:** > Hi all, Carlos PANIAGO is now a member of our...

answered by: DCourtel wrote: Hi all, Carlos PANIAGO is now a member of our team. He help us into...

[Applied] Reboot Message

first post: NorbertFe wrote: English: Default message, when rebooting a computer: (120 char. max...

latest post: NorbertFe wrote: Great. :)

answered by: DCourtel wrote: > It would be good, to have [TIMER] as a variable, which will be se...